Nytt ställe igen..

Imorgon blir det jobb på nytt ställe igen, lite spännande men mest läskigt..
Är barnen vilda? Är personalen trevlig? Är allting hemskt och kommer råttor att anfalla mig på toa? Okej kanske inte.. Men lite ågest har jag ändå. Man vet inte vad man ska göra, när man ska göra det och hur man ska göra.
Alla ställen är ju olika, alla barn är ju olika och blablabla. Men det blir nog bra.
När jag väl är där så har jag inte lika mycket ångest. Oftast iaf.

Elias kan helt plötsligt skriva. För inte allt för länge sen så skrev han bara sitt namn. Näästan så att man såg vad som stod.. Nu kan han skriva nästan allt. Sen att han inte kan stava är ju en annan sak. Rättar gör jag inte heller, så länge han tycker att det är roligt så är det bra.
Sen att han skriver typ: Mama er en dömskale är väl en helt annan sak.. Ungen kan skriva!
(Sen skrev han faktiskt: Mama er fin så det jämnar ut sig..)

Nu sitter jag på tradera och letar saker. VAD för saker vet jag inte, det ser jag väl när jag hittar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0