Oooooorkar inte!

Blogga alltså. Egentligen orkar jag inte nu heller men jag gör det ändå.

Hittar inte den där jäkla kamerasladden så inga foton blir det.

 

Här hemma har vi varit sjuka men ingen magsjuka än så länge iaf. Iställer har vi (Jonne och Malte) ögoninflammation och alla är väl mer eller mindre förkylda. Men så länge det inte är den där vidriga magsjukan så är jag nöjd.

 

Idag längtade jag bort.. Låååångt bort!

Jonne är på utbildning i söder (fast nu på flyget på väg hem) och barnen har varit såååmissnöjda, gnällt, grinat och skrikit halva dagen. Riktigt roligt när dom gör det samtidigt oxå..

Elias skrek och grät för att jag inte ville bädda hans säng som han har rivit upp för 38474 gången, Malte.. Ja, jag vet inte vad det var med honom men jag fick inte röra mig en millimeter förrän han började gråta efter mig.

 

Men lillen sover iaf nu och stora ungen spelar tv-spel tills det är sovdags för honom oxå.

 

Hoppas jag slipper ögoninflammation.. Tänjte ju gå ut till helgen, men säkert bara därför får jag väl alla sjukor som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0