Imorgon?

Förra veckan ringde tanten som jag skulle gå och prata med ang mitt stora barn.. Hon skulle ringa idag och kolla om tiden imorgon passade, men inte har hon ringt?! Så ska jag dit imorgon eller inte?

 

Elias har ju alltid varit.. Intemsiv, men nu har även dagis reagerat på att han blivit ännu mer.. Intensiv, impulsiv osv. Kanske har med åldern att göra, vad vet jag. Men jag behöver någon att prata med om allt, vissa dagar är ju ganska lugna här hemma, medans andra dagar bara är kaos från morgon till kväll.

Ibland känner jag bara att jag vill ge upp, rymma hemifrån ett bra tag. Vilken bra mamma jag är då..!

 

Som idag är Elias försvann spårlöst från ica och grannen ringde och upplyste oss om att han var hemma.. Varför liksom? Så har han aldrig gjort förut. Och shit vad rädd jag var när jag och Jonne gick runt överallt på stan och letade efter honom. Jag hann ju tänka 100 olika saker som hade kunnat hända honom.

Skulle jag få se honom igen? Var han kidnappad? Mördad?!

 

Jag är glad att han hittade hem helt själv från stan iaf.. Annars hade vi nog letat efter honom fortfarande.

Han har ju inte ärvt sin pappas lokalsinne om man säger så...

 

Så nu håller jag ungen kopplad för resten av livet! Eller iaf tills han fyller 18

 


Kommentarer
Postat av: nina

uscha han är som sebbe var när han var liten..han gömde sig alltid tills man började gråta och försvann vart han ville när vi var på semester på camping eller i lilla sthlm....

2011-06-08 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0