Ensammen

Ensam med barnen i helg, eller imorgon skulle visst Elias åka med mamma och Noa till byn. Där får han springa bäst han vill och hur länge han vill. Typ.

 

Och denna värme.. Visst är det skönt när man inte behöver ta på barnen skalkläder, vantar och mössa, men nu blir man bara klibbig och svettig. Borde haft en härlig pool att bada i så hade det hela varit bättre.

Men snart kommer regnet och kylan igen och då kommer jag antagligen att längta tillbaka till denna värme.

 

Har förresten börjat läsa böcker (En bok än så länge) igen! Jag hade glömt bort hur avkopplande det var att lägga sig i sängen på kvällen och försvinna in i böckernas värld.

Lånade "I denna stilla natt" av Mari Jungstedt. Ikväll ska jag läsa bok nr 3 av henne. Skippade nr 1 eftersom det var med hård pärm.. Pocket ska det vara!

Längtar faktiskt till ikväll då jag får lägga mig ostört i sängen och bara läääsa! Utan att någon brevid börjar prata medans det är som mest spännande, eller snarkar..

Igår låg jag och läste till klockan 2, var tvungen att läsa ut boken när den var så spännande.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0