Trötthet som vägrar försvinna

Jag har varit så jäkla trött den senaste tiden, somnat i soffan efter att jag har stigit upp med Malte, sovit i soffan medans han sover och är ändå trött. Kanske inte så konstigt ändå för jag har svårt att somna på kvällen.. Hur nu det hänger ihop. Nej, jag sover inte varje dag på dagen, skippar middagsluren och går svintrött hela dagen bara för att jag tror att jag kommer att somna tidigare.

Men det funkar inte, somnar inte förrän vid 2-snåret iaf.

 

På morgonen tar jag en brustablett berocca (mamma har ju tjatat om det förut så jag måste ju prova) en tablett rosenrot energi som gör att man ska bli piggare. Igår var jag faktiskt pigg! (piggare än vanligt iaf)

Lekte med barnen, pysslade lite, rensade nästan två hela skräpskåp i köket +skafferiet. Innan jag gick och la mig så rensade jag Elias underkläder och slängde bort håliga och tog bort sånt som inte passade.

 

Idag var jag halvtrött. På eftermiddagen var jag helt slut. Hoja. Vill vara pigg istället.

 

Nästa vecka börjar jag jobba! (Ja, sommarjobba iaf) Och det ska bli skööönt!

 


Kommentarer
Postat av: Katja & co

Samma symtom som peka.... Ni har smittat varan. Nej, men ärligt, jag var oxå sjukt trött när jag gick hemma, ständigt dåligt humör, ingen lust att göra nåt, speciellt inte hushållssysslor, och barn.... Men när jag börjat jobba och väl kommt in i det, så blev jag piggare och gladare. Man måste dock hitta ett jobb man gillar oxå.

2011-07-16 @ 21:53:10
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0