Ett helt nytt år

Detta år ska jag gå ner i vikt, måste.. Annars kommer jag se ut som barbamamma inom en snar framtid.

 

Igår var vi ute i bushen och firade nyår, åt riktigt god mat (snittarna var helt underbara) sjöng singstar, tittade på lite raketer, bastade och tog ett dopp i snön.. Det var kallt.

 

Barnen sov hos mamma, första gången Malte sover borta.. Hade lite ångest, men det hade gått så bra så. Det visste jag ju egentligen, men det var ändå lite svårt att lämna honom.

Har lite bilder på mobilen, men har inte orkat föra över några ännu. Har lite från kameran oxå, men dom blev inte så bra.

 

2011, tänk vad tiden går. Detta år fyller Elias 6 år!! Hur är det möjligt? Själv fyller jag 28..?! Har jag räknat rätt? Är jag verkligen 27 nu? Herregud.. Jag är gammal. Malte fyller 2 år. Min lilla bebis.

 


Kommentarer
Postat av: Katja

Nä, så gammal kan du inte vara, jag är 25 och är ju storasyster!

2011-01-02 @ 22:59:15
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0