Ensam med ungarna

Jonne åkte ju i sönsdags och kommer hem ons kväll/natt. Jag är helt slut.

Saknar Jonnes mat! Min mat blir bara.. Bläää och tråkig. Skulle vilja kunna laga rolig mat. Inte så man skrattar men.. Äh.

 

Malte sover, Elias ligger i sin säng och lyssnar på sago-cd. Egentligen borde väl jag oxå sova, är skittrött. Lillen ville stiga upp 05:30. Det ville INTE jag kan jag ju meddela!

 

Fick ett samtal idag angående Maltes dagisplats. Vi får troligtvis vänta till hösten innan vi får plats. Kul kul. Vad ska man leva på tills dess? Äta snö? Sälja sig här på parkeringen? Sälja några barn på blocket?

På nåt sätt ska det väl gå,man är ju så illa tvungen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0