Snart jul?!

Snart är den här. Den där julaftonen. Den som jag längtade så mycket efter när jag var liten. Kunde inte somna för jag tänkte på hur roligt vi skulle ha det, kalle anka, paket, tomten.
Maten tänkte jag nog inte alls på.. Och nu är det tvärt om, MATEN är ju det viktigaste!
Ja, och så är det väl kul att träffa släkten och så... Men maaaten alltså!

Ska bli kul att se barnen öppna sina julklappar, Elias får mycket av det han har önskat sig.
Malte vet jag inte riktigt vad han önskar sig så jag har lekt tankeläsare och vet att han önskar sig en tågbana.. Får se om jag har rätt sen.

Själv önskar jag mig en julafton utan stress, bråk och kaos. Fast jag vet att allt detta kommer att finnas ändå.
Men på julen ska man bli galen och ha kaos omkring sig, annars känns det inte som jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0