Sjuk igen?!

Malte vaknade nyss.. Klockan är snart 22:30, får se hur natten blir då.. Han snorar, är täppt i näsan och gnäller.

 

Idag har lilla Malte-Palte hunnit bli hela 10 månader! Hur det gick till har jag ingen aning om.. Eller jo, jag fattar ju, så korkad är jag inte. Men tiden har gått så fort, alldeles för fort.

 

Loppisen gick bra, folk köade innan vi öppnade, det strömmade in folk när Peka gick å låste upp dörren, man såg knappt golvet för allt folk. Men sen var det ganska dött, nån människa lite då och då. Om vi har loppis igen så blir det typ bara 2 timmar eller nåt. Nog för att det var ganska skönt att sitta alldeles barnlös och sysslolös ett tag.

Jag sålde för nästan 800:- så det var ju helt okej.

 

Jag snodde Noas gamla badbalja som icke blev såld på loppisen. Malte älskar att bada, böjer sig ner för att smaka på vattnet, det går inte alltid så bra kan jag meddela..

 

Att plaska var ju spännade!

 

Blääää!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0