Inte så bra..

Åt godis, nejnej, duma Eve, inte äta sånt! Jaja, nya tag imorgon. Man måste ju fuska nångång, min.. Öhh, hjärna behöver lite socker ibland för att kunna tänka säger vi.

 

Elias är i byn med mamma, Malte sover och snart ska jag oxå sova.

Satte in alla mina mobilbilder på datorn idag, det var säkert 2 år sen jag gjorde det sist.. Bilderna ser mycket bättre ut i mobilen än på datorn måste jag säga.

Här är första bilden på Malte (Ja, från mobilen då, har en ännu förskare från digitalkameran)

Lilla, lilla bebis. Nu är han stor, kan krypa, ställa sig mot allt och står själv flera sekunder åt gången. Kanske måste klocka honom så jag vet exakt hur många sekunder han kan stå! Allt ska noteras..

Mätt och väldigt trött blir man efter amningen..

Elias har fått nya glasögon. Eller så lånade han dom av någon..

Nu är det verkligen sovdags, snart vaknar ju lillen och vill ha lite nattkäk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0