Ensam hemma!

Idag åkte pojkarna iväg till Parakka, det var meningen att jag skulle följa med men jag har gått å blivit sjuker, så dom bestämde sig för att dumpa sjuklingen hemma och åka själva. Känns väldigt tomt här, saknar dom redan!

Hur ska jag klara en natt utan min lilla bebis?!

 

Städar hemma, inte helt lätt när det känns som om jag får en hjärtattack (Inte för att jag vet hur det känns men..) varje gång jag anstränger mig. Därför pausar jag ofta vid datorn..

 

Tacogratängen står i ugnen, det blir min lunch+middag.

 

Lätt att få dom på samma bild.. Elias ser ut som om han inte fått mat på flera år, Malte ser ut som om han har snott Elias mat.. Men Elias äter jämt jämt jämt. Tjatar om mat, småäter så fort han får chansen, äter flera portioner till lunch+middag så han svälter iaf inte mitt lilla matvrak.

Antar att han, duracellkanin som han är, springer av all mat. Tänk om man vore så ändå..

 

Har fuskat allför mycket med maten, ätit dålig mat. Men -2kg står det på vågen.. Inget direkt att hurra för om man säger så. Men måste hitta motivationen jag hade från början igen.

 

Nu ringde äggklockan och det betyder att min tacogratäng är färdig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0