Varför ska man sova på natten?

Undrar Malte, när man istället kan ligga brevid mamma och gnälla, stånga henne i huvudet, klättra och yla lite då och då?

 

Igår (Var det igår?) Var vi på leklandet, jag, Jonne, Elias, Peka, Noa, Linneá, Ailin och Jonnes mamma, sen var det inte så mycket mer folk där.. Två gubbar och en unge tror jag att jag såg i början, men sen var vi ensamma. (Om man inte räknar personalen då) Men det var ganska skönt, vi hade allt för oss själva, inte för mycket skrik från andras ungar heller.

Malte sprang omkring överallt. Och ja, när jag skriver sprang så menar jag att han sprang.. Fast han precis har lärt sig att gå så tycker han att det är en bra idé att springa.. Han kutar på tills han ramlar.

 

 

Elias i bilen på väg till leklandet. Vad har han för färg på ögonen? Blå med lite.. Rost i? Han han ärvt mina rostiga ögon?


Kommentarer
Postat av: Katja

Jaadu, varför sova.... Ellen tyckte oxå det var roligare att pyssla med annat de 3 första åren... Men nu sover hon gott iaf! Det är tortyr att inte få sova!

2010-10-28 @ 17:10:28
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: momm

Men vad lik dig Elias är på bilden!

2010-11-01 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0