Snart ett år..

Min minsta lilla pojke blir 11 månader imorgon, tiden går alldels för fort!

Tänk, om en månad får vi fira hans första födelsedag. Han är så otroligt underbar, charmig och mysig, tjorvar på nätterna, sover bra på dagarna, äter det mesta och älskar korv!

När han fattar att han går så lyser hela han upp och skrattar, han älskar att busa och blir tokarg när man tar bort något riktigt spännande från honom, typ farliga smågrejer, kissiga blöjor och gammal mat.

 

Han och Elias leker med varandra just nu, eller ja, Elias leker och Malte hänger på. Mina underbara små pojkar.

Nästa år börjar Elias på 6-års och flyttar då över till Luossa-skolan, hur kan han ha blivit så stor då? Hur gammal är inte jag då?!

 

Här snöar det.. Massor


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoja, vad tiden går fort!

2010-10-19 @ 18:14:02
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Katja

1 års dagen brukar vara sentimental.... Barnen växer, tiden går fort. Min minsta är ju som din äldsta, betyder det att jag är lastgammal då??

2010-10-19 @ 20:56:00
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0