Mitt i veckan

Idag tog jag en långpromenad hem till Peka, Malte sov i vagnen hela långa vägen. Eller ja, det tog 55 minuter, så ingen överdrivet lång promenad.

Där har alla barn härjat och gapat. Malte var då trött och sover nu.

 

I lördags gick jag och Peka ut, jag var ju som lite sugen på öl, så öl fick det bli! Hade en skitrolig kväll!

 

Min hjärna känns lite sådär halvtom, är så trött efter alla bråk med Elias, han vill nånting, men sen när han får det så får han ett utbrott för det DÄR ville han ju inte alls ha! Han ska inte lyssna på vad nån säger, och allting är ALDRIG I LIVET! När man ber honom göra nånting.. En spännande ålder. Verkligen.

 

Snön ligger kvar, härligt faktiskt. Tiden går alltså framåt, snart fyller Malte ett år! Och jag 27, men kan jag råka glömma bort.. Sen är det jul med härlig julmat och sist på året har vi ju den där nyårsaftonen då vi planerar att gå ut.. Igen! Ojoj, ska jag verkligen gå ut 3 gånger detta år? Kanske blir det lie mycket för min lever..

 

Mina söta pojkar!

 

Malte har börjat ta några steg då och då, inte att fri vilja direkt.. Vi lurar honom lite, lockar med nån spännande sak. Men sen blir det spagettiben och han vägrar stå. Envisa unge.

 

Noa kör Malte till något spännande ställe..

 

Någon lite ledsen.. Innan denna bilden såg han ut såhär:

Hur gott som helst att gnaga på äpple, inte lika roligt när det är slut.. Eller när bitarna är precis lagom passform att få i halsen så mamma tar bort dom..

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha, det där känner jag igen! ALDRIG I LIVET har jag fått höra några gånger.

Typ 4892046367 gånger.

2010-10-13 @ 23:05:46
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Miaa

tack, nej jag tycker inte det är speciellt svårt men jag har som alltid haft det där med att sy nära tillhands. Det enda kluriga kan vara om man vill ha lite större ficka :9 testa =)

2010-10-14 @ 14:16:04
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0