Gnäll gnäll gnäll

Denna gång inte jag som gnäller, utan en viss 10-månaders pojk.. Iiiingenting är bra! Eller nu är han ganska lugn, är med Elias och tittar film. Skönt med syskon ibland.

 

Var på stan en sväng idag och höll på att blåsa bort.. Kan det inte bli vinter istället?

 

Hälsade på hos Noa igår, barnen lekte så fint med Noas tält..

 

Äntligen får man ha den varms sköna åkpåsen! Vanliga kläder under +mössa och vantar så klarar han sig. Kanske tjocksockar oxå.

 

Ett av dom allra roligaste ställena att vara på hemma:

 

 

Jag vill gå ut på krogen, jag vill gå på fest, jag vill vara borta hemifrån en helkväll, slippa tjat, snor och gnäll bara för några timmar. Nångång ska jag göra det iaf. En vacker dag, eller en mindre vacker, det är inte så noga.

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nån dag innan jul var det ju bestämt ;)

2010-10-05 @ 10:46:42
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0