Försovit sig?!

Malte somnade vid 20 igår, skrek till innan vi hade somnat men somnade om igen och sov till 05! Första gången i hela sitt liv han har sovit så länge, undra om han är sjuk? Sen fick han flaska och somnade om efter 30-60min och så sov vi till ungefär 8. Inte för att jag känner mig jätteutvilad, men heller inte jättetrött.

 

Vågar man sig ut idag då? Knappast.. Blir väl att lämna vagnen hemma och ta selen till dagis som jag gjorde igår, lite tjorvigt med vinterkläder på både mig å ungen, men det går. Skulle vilja ha en bärjacka, men dom är sååå dyra!

(Bild från edenbaby.se)

Någon sorst sånhär jacka, finns ju lite olika att välja på, men hade jag varit rik så hade jag köpt en bärjacka.. Och en sjal..

 

 


Kommentarer
Postat av: Katja

Riddare finns här! Det passar lagom att köpa från oss nån sån och skicka!!

2010-10-21 @ 15:41:21
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0