Får man ta semester nu?!

Elias gapar och skriker, Malte gnäller och jag är trött, trött, trött. Förstör inte varför jag är trött, är det för att Malte är vaken 1-2 timmar varje natt och tjorvar? För att han bökar och gnäller nätterna igenom?

Är jag trött för att Elias bråkar, säger emot och är uppkäftig hela tiden? Eller är det kanske allting..?

 

Jag behöver verkligen sova, en hel natt räcker nog inte ens lite, skulle behöva sova en vecka i sträck för att kanske känna mig lite bättre. Kan man skicka barnen på kollo ett tag?

 

Får se hur jag överlever helgen när Jonne jobbar 06-18.. Och så jobbar han ju resten av denna vecka oxå. Kanske man kan skaffa sig en nanny innan man får hjärnblödning?

 

Det har visst snöat lite här.. Bättre än regn iaf.

 

Minstingen ute på promenad i brorsans stökiga rum.

 

Nya stället att klättra på.. Han kommer dit, men inte ner, då står han och skriker tills någon kommer och tar ner honom.

 

Elias bytte ut sin kudde mot en hund.

 

Nu ska jag.. Leta upp något uppiggande och försöka orka resten av dagen.

 


Kommentarer
Postat av: Katja

Vad har hänt med loftsängen?

2010-10-20 @ 19:05:45
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0