Järnvägsparken

I.. Var det lördags? Var jag, Elias, Malte, Peka och Noa i järnvägsparken och lekte lite. Elias lekte väl mest kan jag tro. Här kommer lite bilder därifrån:


Solen sken och fåglarna kvittrade.. Minus fåglarna då.







Sen fick Elias tjejbesök

Tindra och Elias lekte jättebra, Maria och Tove var oxå på besök, men Tindra stannade kvar en stund till. Ungarna lekte kurragömma och båda gömde sig och ingen letade.. Undra hur dom tänkte där..

Har haft en släng av magsjuka eller nåt, var väldigt dålig i magen igår men idag känns det mycket bättre. Kan ju inte vara sjuk när jag, Peka å malte ska till Luleå heller! Det är ju inte så länge kvar nu. Är lite nervös ändå.. Kommer Malte att vilja amma som vanligt när vi är ute på stan? Hemma vill han att jag ska ligga och amma, visst hemma funkar det ju bra, värre om man är på stan. Ska jag lägga mig på golvet och amma kanske?
Får ta med en flaska och ersättning och hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: nina

nåå kul att du går ut o leker med peka också!

2010-03-22 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0