Borde sova..

Men ooorkar inte!

Har varit hos Peka och fått mat idag, tack! Skönt att inte behöva laga mat när man är ensam med barnen.

Hoppas min bebis sover bättre inatt. Jag får nog sova när jag blir gammal iaf.


Kanske inte syns så bra, men han har ena benet bakåt, det andra framåt och suger på tårna.. Min älskade unge!


Min Ben 10 älskande pojk!


Min lilla prutt och jag.

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Ska bara ringa och kolla så Jonne lever där borta i söder.
Imorgon kommer han hem iaf

Kommentarer
Postat av: nina

jobbigt..men snart får du sova!väänta bara...testa muta malte med nån leksam för säkerhetsskull

2010-06-01 @ 23:47:46
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: momm

trodde malte slickade golvet rent...

2010-06-05 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0