Trötthet

Känner en stor, tung trötthet hänga på mitt huvud. Mina ögonlock känns tunga och vill helst stängas helt. Ändå har jag sovit middag i två timmar med Malte. Kommer jag nånsin bli pigg igen?
Tänker jag för mycket? På flytten, ångest över denna lägenhet. Får råna en bank om vi ska klara oss.

Malte leker på golvet, han var nyss och slet i några flyttkartonger, jaja, jag skaaaa packa. Snart.. Ska bara.

Hur ska vi hinna/orka rensa förrådet med två barn som springer/kryper runt fötterna?
Förhoppningsvis kan någon låna stora pojken en stund så man bara har en unge att tänka på.

Drömde att jag skulle åka till Göteborg. Drömde ja. Det kan jag ju fortsätta drömma om. Fast om vi skulle få råd och jag kunde åka så får vi nog inte plats där ändå. Iaf inte när mamma och Peka är där. Sova i lekstugan kanske?
Jag vill så gärna komma bort, jag vill ha semester. Jag vill göra något annat än att sitta i lägenheten och ha ångest.
Hoppas allt löser sig. Hoppas hoppas hoppas.

Hoppas jag blir pigg en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Katja

Skulle ni få råd, så får vi göra plats!

2010-07-09 @ 01:28:05
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: nina

åk bara nånstans inte så långt bort då om ni bara vill komma bort från lägenheten en stund......billigare

2010-07-09 @ 15:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0