Sömn...

Malte somnade 20:30 och sov till 21:30, var vaken till 23:15 och steg upp 06:30.. Ja, åt några gånger under natten oxå.
Kan han inte sova liiite längre? Vill han verkligen att hans mamma ska gå under? Inte orka mera? Vara sur och arg varje dag för hon får inte sova ut nån j**la gång!?
Snart slutar jag amma bara för att se om det blir bättre. Fast jag vill amma.. Iaf ett tag till.
Fast han vill inte amma så mycket längre, ja inte äta från flaska heller. Inte mat heller.

Ikväll ska jag på festivalen iaf och jag tänker inte ha dåligt samvete, jag ska njuta av mina (hela fyra!) öl som jag har köpt! Synd att dom lovat regn bara.. Äh, det finns paraply!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0