Idag...!!

Idag ska Elias åka iväg alldeles själv. Varför gick jag med på det här?! Jag har ont i magen..
Hoppas allt går bra, att flygresan går bra, att han inte blir ledsen där.. Att han har det bra i Uppsala, att han inte bråkar allt för mycket som han har gjort hemma dom senaste dagarna..




Hoja vad jag kommer att sakna denna unge! Min envisa, underbara pojke.




Min andra lilla underbara pojke satt hur länge som helst och tittade på tvättmaskinen när den var igång. Riktigt spännande och skrattretande var det tyckte han.

Toaletten är nog hans favoritställe i lägenheten, där kan han sitta och pilla på allting, riva ner saker och ja.. Glo på tvättmaskinen.

Nu ska jag byta blöja och Jonne göra frukost. Vi steg upp samtidigt idag för ovanlighetens skull. Måste ju packa det sista till Elias och glo på honom lite innan han ska åka. Han ska åka.. Idag! Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0