Borde sova..

Men jag orkar inte.. Snaaart ska jag..

Imorgon (Eller senare idag..) kommer Elias hem! Äntligen! Jag har saknat honom, riktigt mycket. Det har varit så tomt här utan honom, Malte tycker oxå att det är lite tråkigt utan underhållning här hemma.

Imorgon (Eller fortfarande senare idag) blir Malte 8 månader!!! När hände det? Jag som nyss har vant mig vid att han är 7 månader.. Tiden går alldeles för fort.
Ungen kan krypa, sitta, ställa sig upp mot precis allting, har fått en tand och jag tyckte jag såg en till på väg, men man får ju inte så många millisekunder på sig att titta, så man får vara riktigt snabb.



Idag var första dagen på jobbet efter semester för Jonne, jag och Malte har varit på stan och tittat  (och köpt) kläder. Han har suttit lugn och tyst i vagnen hela tiden, lekt med sin leksak eller tittat sig omkring, när han blev trött så började han skruva på sig, jag la ner honom i vagnen och gick ut och ungen däckade nästan omedelbart och sov i en timme medans jag strosade vidare på stan.
Sen vaknade han med ett -Däää och satt sen i vagnen och tittade runt tills vi kom hem.
Kan inte alla dagar på stan vara såna?

Nu ska jag krypa ner brevid min älskade unge och försöka sova.



Kommentarer
Postat av: nina

men vad i helvete!din unge kan ju allt, min kan ju inget!bara skratta!

2010-07-20 @ 00:59:47
Postat av: Peka

Ibland behöver man verkligen såna dagar

2010-07-20 @ 11:56:28
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0