Sovit inatt kanske?

Jag tror att jag har sovit hyfsat bra för första gången på.. Ett jäkligt bra tag. Malte har ju antingen vaknat en gång i timmen, varit vaken några timmar på natten eller somnat vid 3-4-tiden.
Men igår somnade han bra tid (22-23 kanske) fick en flaska ersättning när han vaknade, en slurk amning och sov i säkert 2 timmar i sin spjälsäng!!
Sen vaknade han, ville inte ha mat utan bara tutten (ja, eller nappen då) och somnade liggandes brevid mig! Sov säkert två timmar till innan han vaknade för att få sig en liten slurk mjölk!
Han har sovit bra resten av natten, vaknat och ätit bara tre (eller fyra) gånger under natten!

Jaja, sluttjatat om min lilla bebis. Är kanske inte så kul för andra att läsa.. Men äh, jag skriver om det iaf, vad ska jag annars skriva om?

Bebisen sover nu iaf, jag har avnjutit min frukost framför datorn och ska klicka en stund till innan han behagar att vakna.

Kommentarer
Postat av: mamm

jo, jag tycker det är intressant att läsa hur dom sover o inte sover

2010-02-10 @ 13:36:29
Postat av: Katja

Klart det är intressant!! Annars får ju inte vi följa bebisarnas uppväxt. Skönt med en bra natt!

2010-02-10 @ 17:24:26
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: peka

Jag skriver ju oxå sånt, det är ju som det man har i tankarna så varför inte skriva det liksom?

2010-02-10 @ 18:10:13
Postat av: Nina

Jo jag tycker också det är jätteintressant zzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzz näh ba skoja man skriver ju va man vill jöööh!

2010-02-10 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0