Blablablablaaaa

Har tråkigt, barnen sover och det är inget bra på tv. Eller okej, har inte kollat så noga med ids inte sitta framör tv:n när datorn står på heller!
Jonne jobbar natt så ingen vuxen att prata med.
Provade ringa Peka för ett bra tag sen men hon svrade inte. Skitunge!
Kan inte sätta in några nya bilder för jag sitter på Jonnes dator och där har jag inga nya bilder.
Klickar runt på sjalbarn men där händer inte så mycket.
Borde kanske sova? Äh, sånt kan man väl göra när barnen flyttar hemifrån.

Igår somnade Malte klockan 19 för natten!! Han åt vid 22, 01, 02, 05 (var då vaken till 06 och fick ersättning) och sov till typ 9.
Intressant va? Har inte så mycket att skriva om kanske.

Varit på marknaden, köpt vaniljmunk, eller smör som Elias trodde att det var i den. Imorgon ville han ha en munk med hål i bestämde han.

Var hos Jonnes mommo och käkade kroppkakor, väldigt smaskigt! Elias tog en tugga och spottade ut den lika fort! Han tyckte det var äckligt. Konstig unge. Gratis mat är ju godast!

Har glott igenom lite gamla festbilder. Jag vill ut å festa! Fast inte lämna min bebis.. Så festandet får nog vänta ett tag. Måste ju bli smal först! Har ju X antal kg att gå ner tyvärr.. Hjääälp mig! Ge mig en fettsugning så jag slipper den äckliga degmagen!

Nä, nu skiter jag i det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0