3 månader!

Eller det blev han ju för några dagar sen, men idag fick han 3-månaderssprutorna stackarn.
Elias hade då roligt (inte åt sprutorna, han gick ur rummet när sprutorna kom fram) när Malte kissade ner doktorn, golvet och.. det han låg på. Det ryms kanske mycket kiss i den lilla pojken!

Han väger numera 6490g och är 62,2cm lång, följer sin kurva, ligger på mittenkurvan, bla bla bla. Han är min lilla perfekta bebis med en härlig dubbelhaka!

Var inte så skönt att gå till lassa idag inte, -27.6 visade våran termometer.. Sen måste jag gå och hämta min andra älskade, envisa, studsiga unge från dagis. Ännu mera värme och härlighet!
Nu börjar jag längta lite till sommaren, eller först våren kanske.. Ja, efter våren kommer ju sommaren.

Kommentarer
Postat av: nina efternamn

Hojta till när din lilleman börjar växa ur strl 62 då..här börjar det snart snart bli trångt ..... ;)

2010-02-24 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0