Koffeintabletter!

Är guds gåva till trötta småbarnsmammor! Tack mamma för att du introducerade mig i koffeintabletternas underbara värld!

Och nej, jag äter dom inte som godis, tar högst 3 per dag, oftast mindre. Vissa dagar inte alls.

Men nu orkar jag städa, leka med barnen, ha tålamod med Elias, nu bråkar vi inte lika mycket längre.

Jag däckar inte i soffan efter att jag stigit upp och lämnat Elias på dagis, jag och Malte leker istället.

 

Snart är det jul har jag hört. Till Elias har vi köpt en riddarborg, två riddare och filmen Toy story 3.

Malte får en leksak som låter, typ en trumma.

http://www.hikmet.se/images/productImages/31933_1-jpg_480x400_100.jpg

Och så har vi köpt varsin grej till Noa och Ailin.

 

Längtar till julmaten!

 


Kommentarer
Postat av: Mamm

Alla andra dricker ju kaffe för att orka hålla igång!

2010-12-05 @ 14:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0