Orning och reda?

Nejnej, inte än. Vi har fortfarande kartonger lite här och var. Jag har inte riktigt tid att packa upp så mycket när jag är ensam med barnen. (Men tid att sitta vid datorn har jag visst..) Men nångång ska det bli uppackat, jag lovar!

 

Var till Gällivare här för någon dag sedan, fint väder var det oxå. Var på dollarstore, expo (Eller vad den nu hette, barngrejer och annat) och i en park där det fanns fåglar och grejer.

 

 

Moster Peka har köpt nya nappar till Malte, han måste ju kunna matcha sina rosa kläder ju! Lite dålig bild.. Men han är inte helt lätt att fota..

 

Sånt här sysslar Elias med nästan 12 på natten.. Sova? Vad är det?

 

Mutor är bra grejer, då får man några minuters lugn och ro i bilen. Ja, eller försöka underhålla den andra ungen iaf..

Hörselkåpor är oxå en väldigt bra grej, då kan man sova lite ostörd om någon i framsätet skulle få för sig att yla lite..

Malte fick hänga med i selen och glo på fåglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0