Även jag provar lchf

Är inte så påläst, men ändå. Kött, fett och grönsaker, hur svårt är det att fatta liksom?

Frukost är lite svårt, jag vill ju ha bröd och juice, men nej nej.

Ids inte skriva ner vad jag har ätit, utan jag skriver vad jag borde ha låtit bli.

 

*Några russin i morgonfilen

*Ett glas juice

*Två tuggor banan

 

Måste handla hem lite grejer så man har nåt att käka ju!

Och så kan jag inte vara sämre än Peka på att skriva ner min nuvarande vikt.. Vägde mig efter frukosten idag och vågen stannade på 70kg!! Att jag inte skäms.. Förra gången jag gick ner i vikt (Ja, man måste väl gå ner i vikt många gånger..) Så vägde jag 55kg. Men sen blev jag på smällen och käkade, käkade och frossade i karra. Sen ploppade ungen ut och jag käkade massor, ja vadå, man ska ju äta när man ammar...

Men under 60kg ska jag väga iaf.

I helgen var vi barnvakt till Jonnes systers flicka, hon var så söt och snäll hela tiden, gnällde några gånger efter mamma vid ytterdörren, men det gick över så fort man tog upp henne i famnen. Hon är (Om jag räknar rätt) 14 månader gammal. Hon hade så roligt med sin stora busiga kusin Elias, Malte var väl inte riktigt lika rolig, dom "lekte" ju mest i köket, en rolig lek som heter "Vem kan riva ut mest saker från alla skåp i köket"

Här har vi lillfröken, smilar så fort hon ser kameran.

 

Här leker Noa och Ailin, Eller Noa kastade klossar och Ailin slet isär dom som satt fast i varandra.

Dålig, suddig bild, jag veeet, men det var den enda bild jag fick till på Maltes ap-gång.

 


Kommentarer
Postat av: nina

haha, det var roligt. Skriva det man vore låtit bli :-) Vi kanske kan komma i hälsa på i eran nya hus till veckan?

2010-08-30 @ 22:12:18
Postat av: Katja

Fasen oxå, om ni ska hålla på lchf:a måste ju jag med.... Men jag VILL inte! Jag vill mirakulöst går ner i vikt ändå....

2010-08-31 @ 08:28:30
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Katja

Nä, jag vet, men nåt måste man ju göra! Kommer nog inte köra ren lchf iaf, men man kan ju kanske inspireras.... L behöver oxå minska i vikt, eller iaf. inte gå upp mer.

2010-08-31 @ 11:01:32
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0