Sovande barn

Det måste vara det härligaste som finns, kan titta på mina älskade ungar hur länge som helst när dom sover. Är Elias vaken hinner man knappt slänga ett öga på honom innan han är försvunnen.
Det ser så rofyllt ut, så avslappnat och härligt.
Båda barnen sover nu i vårat sovrum och jag ska snart krypa ner där jag oxå.

Dom är underbara mina små barn. Elias lite mer av en utmaning än vad Malte är, han hänger mest bara på allt man gör och säger inte så mycket. Han mest är. Om han inte är trött eller hungrig, då gnälls det lite. Eller om han är sjuk, det är inte heller så roligt kan jag lova. Han har nyss blivit frisk från sin förkylning som varade i en vecka, det var inte heller kul vill jag lova. Snoriga barn som inte kan snyta sig är inte att leka med!

Imorgon är det bullerbyloppet, alla barn ska åka skidor på Elias dagis, jag och Malte ska glo och sen fika lite innan vi traskar hemåt. Elias får en kort dag imorgon, det har han säkert inget emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0