Lungt och skönt

En unge är i byn med sin mommo och hennes nya bil, den andra sover i spjälsängen sen en timme tillbaka ungefär. Ni får själva lista ut vilket barn som är vart. Den som vinner får ta valfri sak från valfri affär.
Åker ni fast för snatteri så.. Skyll er själva!

Jonne spelar tv-spel jag tittar på.. Ibland. Tar en paus just nu och sitter här och ugglar lite.

Blev lite ölsugen här för ett tag sedan, men jag vill inte lämna min stackars lilla bebis.. Elias kunde jag lämna hur lätt som helst när som helst kändes det som. (Blev lite svårare när han blev lite äldre dock..) Men Malte, min bebis! Hur ska jag kunna gå på festivalen och lämna min försvarslösa lilla bebis hemma?! Jaja, hans pappa är ju där och tar väl hand om honom. Men ändå..
Han är ju så liiiten min lilla skit!

Nu ska jag gå tillbaka till chips.. Ehh, jag menar Jonne såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0