Fredagsmys

Jag och Elias har ätit lite popcorn, druckit saft och tittat på tv. Malte blev arg och ville oxå ha nåt, så han fick en majskrok och slukade den nästan direkt!



Han har fått smaka lite morotspureé faktiskt och det var verkligen en höjdare, ungen skrek efter mer när det tog slut! Får se om han blir ett matvrak som bror sin..

Jonne jobbar natt och medans han sov var vi tvugna att gå ut en sväng. Eller tvugna och tvugna, tror Jonne sover en gnutta bättre utan två barn som skriker.
Elias cyklade på gården och jag.. Satt och hade tråkigt, är verkligen ingen lekmamma.
Men då frågade jag honom om han ville gå till Coop och köpa en Ben 10 gubbe som han hade blivit lovad om han bajsade på toan och det ville han.
Och vi gick, gick och gick.. Hela långa vägen till Coop gick vi!
Duktig unge som orkade, han sprang faktiskt sista biten så det kan inte ha varit alltför jobbigt.

Peka och Noa kom dit sen oxå så vi fick ha lite sällskap en stund.
Noa som är så duktog och går så bra nu. Han har blivit så stor den gossen!

Malte sover, Elias somnar nog snart och jag då.. Jag vill ha goooodis! Men imorgon är det lördag och då ska jag banne mig köpa godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0