Favoriter

På min dator har jag alldeles för många favoriter, sparar en sida som jag ska kolla på sen men glömmer att ta bort den sen.. Eller glömmer och glömmer, tänk om jag vill titta där igen?!

På denna dator tänkte jag vara duktig att inte spara så många sidor, det blir så plottrigt å så hittar man inte den sida man vill så fort man vill. Det har gått bra och jag hade inte många favoriter.. Tills jag råkade visa ELias hur man sparar på favoriter.. Dumt gjort, jag vet. Nu har vi hur många favoriter som helst och ha döper dom till vackra saker som

jjjjjjjsgahdvvvvvv
mmmmmmmmmmsdsfsfsa
jadsabgg

Så nu ser det väldigt vacker ut..
Ska rensa där en vacker dag, men om jag känner mig rätt så blir det om några år..

Kommentarer
Postat av: mamm

hahahahooohaa hahahaaa

jjjjjjjjdg looyueyubbbbbb hahaaa

2010-04-29 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0