Söndag med Noa

Idag hämtade vi Noa, hade honom ungefär 11-20 ungefär. Har faktiskt gått riktigt bra, både Elias och Noa har haft skojigt med varandra.
Vad vi har sysslat med idag:




Hoppat hoppgunga.





Ätit några skedar pureé





Sovit i vagnen på marknaden.





Hälsat på Linneá och hennes söta lilla bebis.
Ja, jag ser kocko ut, men det är inte mitt fel...





Slängt på sjalen medans vi väntade på mat från Thai och Grill.. Jag är inte så haj på sjalen än, men det funkade och Noa verkade trivas.





Badat lite. Noa ville inte vara med på bild, han ville bara plaska.. Och plaska.. Och plaska lite till.



Sovit lite till, snuttandes på en kräkhandduk.. Smaskens!

 

 

Vi har haft det bra, Noa har överlevt och det verkade hans föräldrar oxå ha gjort!

Tack för lånet av bebisen.








Kommentarer
Postat av: Sofie

han är så söt så jag smäller av... jag kanske också måste kidnappa

2009-09-06 @ 22:07:49
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju helt underbar med din syster! Hon behövde det verkligen...tack från mig oxo

2009-09-06 @ 22:36:42
Postat av: peka

Tack! Han ser ut att ha haft det bra!

2009-09-06 @ 23:11:33
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja se du kan ju balansera minst 2 ungar på armen!bara att skaffa en till efter den som kommer nu snart.

2009-09-07 @ 10:15:26
Postat av: Katja

Han ser ut att ha haft det bra!! Du är en klippa du! Jag skickar mina barn på kollo hos dig snart, bara så du vet...

2009-09-07 @ 17:03:48
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0