Häst eller nåt

Var på loppis i lördags och hittade en såndär käpphäst till Elias för 10:-, så jaja, varför inte köpa den då?!Elias blev iaf jätteglad! Han sover med den i sängen varje natt.. Den får ligga på¨hans kudde med sin skalle och pinnen under täcket med honom.. Eller idag ligger hästen i fotändan, men i sängen iaf!


      Elias hjälper till med maten. Hackar banan ocg fetaost.

 

Igår var vi hos mamma och käkade lite mat och klippte hela familjen! Tack mamma för att du orkar med oss lite då och då! Lite för ofta kanske mamma kan tycka ibland.. Men ska försöka låta bli att ringa och be om något på ett tag så du får dricka dina treo ifred!


Det börjar bli lite kallt ute.. Var en rejäl hagelskur idag oxå!
Dags att börja med långkallingar, hoppas bara att dom passar min nya figur.. Måste hitta nån vinterjacka, hoppas min gamla blåa som är hos Peka passar på mig.. Annars stannar jag inne tills ungen kommer ut!


 


Kommentarer
Postat av: denberömdamamman

inte behöver jag vara ifred, bara nå´n kväll i månaden så jag kan andas in kraft!

2009-09-18 @ 07:18:52
Postat av: mimmi

Härligt med häst! Han e duktig, min pojk...eh din pojk menar jag..

2009-09-18 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0