=(/&#%"(")==#?(&#&

Min hjärna börjar förvandlas till gröt. Glömmer saker, är förvirrad, spiller saker, går in i allt, är trött, seg och allmänt tjock om magen. Är så LESS! "Bara" 55 dagar kvar tills ungen är beräknad att komma, VÅGA bara komma ut senare! Då drar jag ut ungen själv!

Äter lite karra, med betoning på LITE! Får ju inte i mig så många.. Kanske tur det, kan man bli rundare än det här?!

Vill shoppa massa bebisgrejer, men finns ju som inget att shoppa! Kläder finns det ju massor av, vagn å bilstol har vi ju.. Vad kan man mer köpa?! En sjal kanske, men vill prova först innan jag köper nån. Kanske snor Ninas sjal från Peka.. Eller lånar menar jag, förhoppningsvis kommer ju min unge ut innan hennes. Annars måste jag slå henne lite!

Ska köpa en fleecefilt eller fleecetyg som mamma får ha när hon syr åkpåsen till ungen.

Vad ska ungen heta?!

Kommentarer
Postat av: peka

LillElias blir bra

2009-09-25 @ 22:11:26
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Katja

Snygg blogg!

Tycker ungen ska heta öh.... Edvin!

2009-09-26 @ 16:39:15
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Nina

Leif är ju redan taget...men kanske Göran då.Kul om du skulle gå över tiden och jag skulle få före dej.HAHA

2009-09-26 @ 18:58:59
Postat av: mamm

Har en kusin Göran och farbror som heter Edwin..så nej! Edward-Benjamin-LEVI-HUGO Elias....

2009-09-28 @ 11:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0