Blir gaaaaalen!!!

Orkar inte mer, vill inte längre!! Vill inte vara gravid, hatar det verkligen! Känns som om jag har varit på smällen i 3 år eller når, hur ska jag stå ut 2 månader till?! Visst, det låter lite, men jag tycker att EN DAG till låter mycket! Kan man bara inte söva ner sig och vakna upp när man ska föda barn?!

HUR kan folk skaffa typ 14 barn och vara GRAVID 14 gånger?! HUR HUR HUR?! Jag vill bara ha ut ungen, kanske hoppar jag i sängen tills ungen ploppar ut, den skulle nog överleva nu det tror jag. Liten, visst, men den klarar sig ju!
2 månader kvar
2 månader kvar
2 månader kvar


HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamm

Men tänk inte på den långa tiden, tänk på annat!

2009-09-16 @ 15:22:01
Postat av: Nina

Ja eller så är det mer än 2 månader, 2 och en halv kanske om du har riktigt tur!

2009-09-16 @ 17:17:03
Postat av: Katja

Jag förstår dig... blä, jag hatar verkligen oxå att vara gravid. Jag vill inte göra det, vill vara lycklig, glad och tjock! Men det är snart över!

2009-09-17 @ 20:30:40
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0