Var är min ork?!

Verkar som att nästan alla gravida kan springa runt och göra en massa saker tills dom föder ut ungen. Själv har man lite över 40 dagar kvar och har slut på ork. Totalt slut i kropp och hjärna.
Tänkte gå på stan, men är det ens värt det? Jobbigt att gå, klä på sig och sen alla trappor.. Orkar inte ens försöka.
Det enda jag gör är att ligga i soffan och halvsova, jag orkar knappt annat.

Vissa dagar har jag en gnutta ork och kan göra saker, men då är jag soffliggandes minst en dag efter..
Jag är så less så less.
-Tänk på annat, säger mamma.. Skitlätt, verkligen.
-Det är ju snaaart bebisen kommer ut!

Tycker du att 1½ månad är snart?! Du måste ha fel i hjärnan. Du får inte äta förrän om 40 dagar,är det snart då?!

Magen har exploderat till en gigantisk badboll, vågar knappt träffa folk, dom tror ju att det är dags närsomhelst.. Men näää, jag har bara en gigantisk mage till min korta feta kropp!!

Jag är less.

Kommentarer
Postat av: mammanigöteborgalltsådinmamma

huxflux har tiden gått, ungen är ute o plötsligt tonåring....nä..ligg i soffan du, och få krafter till november.

2009-10-09 @ 17:00:34
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: nina

bara och gilla situationen.dom har ju utkörning på mat på coop!beställ chips

2009-10-09 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0