Utvilad?

Det borde jag väl vara efter att Elias har varit borta i typ 8 timmar idag.. Men jag är fortfarande trött, men kanske hade jag varit ännu tröttare om han hade varit hemma hela dagen.. Tack mamma för att du var med honom!

Nu sover Elias.. På golvet.



Såhär trött blir man efter en heldag med sin mommo.




Här är frukosten som Elias dukade fram till oss.. Okej, filen och juicen tog jag fram sen, måste ju kunna få i mig nånting! Men han var så stolt så!
Dukade fram imorse gjorde han minsann oxå! Ananas, tacochips, tacokrydda och julmust. Vilken frukost!





Elias och näst minsta kusinen Ailin. Dom är så söta!


Jag varnar känsliga läsare för nästa bild... Fast ni har nog redan hunnit se den när ni läser här.



Den skyldige försöker gömma sig där i bakrunden..


Det var nog allt för idag tror jag.


Får se om någon har prickat in rätt datum när ungen ska komma ut.. Helst inatt får bebisen komma ut, men men.. I november får jag hoppas iaf.

Kommentarer
Postat av: Nina

Duktig unge!julmust är ju faktiskt det bästa.Drack jag iaf imorse

2009-11-02 @ 15:52:08
Postat av: lisafisa

haha, men dom får ju skylla sig själv när dom är dumma och damsuger tangentbordet... eller dumma ocg dumma, men dom får fixa de själv, jag tänker då inte gräva i nån damsugarpåse, blää :S

2009-11-04 @ 00:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0