Mitt i veckan

Vill ha mer snö och mer minusgrader!

Träffat lilla Liv för första gången, tänk att jag är faster?! Är man inte gammal då? Fast jag kanske har blivit några år äldre utan att jag märkt det..

Var hos bm igår, allt var bra med bebisen och halvbra med mig.. Vissa dagar känns lite lättare, för varje dag som går så är det ju en dag närmare att bebisen ska komma ut. Men less är jag.. På att vara på smällen. Det blir bara två ungar, sen räcker det verkligen!

Till jul är vi fyra i familjen, en liten skrikig bebis ska vi ha. Eller Elias har ju beställt en som inte skriker så vi får se vad det blir för nån filur som tittar ut.

Nääää, kom ut nu lilla bebis! Eller iaf före 19.. Vill inte gå över tiden! Kommer säkert gå över 2 veckor.. Sen sätter dom väl igång förlossningen. Håhåååjajaaaaa.
Det kommer säkert komma en 5-kilos klump.

Kommentarer
Postat av: Nina

5 kg...jag gissar på 7.2 :D slå rekord nu vettja

2009-10-22 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0