Lite bättre idag..

Känns en gnutta bättre, fått sova en timme extra.(Tack älskade Jonne!) Han är ledig lite denna vecka så det känns skönt.
Ska nog till soptippen med lite skräp, kanske handla oxå, har skrivit en lång matlista som räcker några dagar..
Pojkarna har vattenkrig i badkaret och jag ligger i sängen och klickar på datorn. Känner mig lycklig idag, har två fina pojkar och ska få en till. Blir ensam tjatkärring i hushållet men det passar nog mig bra.
Ska försöka njuta av sista tiden då vi är bara vi tre i familjen, japp försöka iaf. 22 dagar kvar nu, eveuellt +14 till.. Men jag överlever nog.

Är lite nervös ändå, när börjar det? Hur börjar det? Kommer jag att dö denna gång? Trodde ju det förra gången så.. Hur blir resan till Gällivare? Ja.. Snart ligger jag där och skriker av smärta. Underbart!

Kommentarer
Postat av: peka

Lite sömn kan göra mycket

2009-10-28 @ 22:31:33
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0