Ledig lördag

Ja, hela familjen ledig! Härligt värre! Ska på loppis och.. Ja, det var väl det.

Var barnvakt igår till Noa en sväng och såhääär glad blir man då:



Och dregla kan man oxå göra..

V hade mysigt, lyssnade på musik och lekte. Noa åt lite oxå och sen kom päronen tillbaka.

Var hos mamma och käkade tacos.. MASSOR med tacos.. Mätt blev jag. Men tydligen inte tillräckligt mätt så jag kunde trycka i mig lite chips, ostbågar, karra och cola.. DÅ var jag mätt!
Tittade såklart på lilla söta Liv oxå!



Men hon ville helst inte bli fotat.. Började grina så fort man tog fram kameran.. Kanske redan är less på fotografer?! Hoja, inte redan väl?!


Ska börja klä på familjen nu så man kommer iväg nångång.

Kommentarer
Postat av: peka

Haha, klart man är glad hos moster!

2009-10-25 @ 09:29:11
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0