Härligt med snö!

Blev glad när jag tittade ut imorse, snöööööö!! Äntligen lite vinter! Det snöar fortfarande, hoppas det inte smälter bort.. Ju mer vinter det blir desto närmare känns november!
Jag vill bara ha ut den hr ungen nu! Den är väl färdigbakad ändå, bara att hoppa ut den? Väl?


Tittade på Ugly och DH igår, äntligen börjar dom igen! Men skippade godis och käkade detta istället.



Det kanske inte ser så aptitligt ut, men det var skitgott!
Vindruvor, hunungsmelon, kiwi, hallon (från frysen..), banan och passionsfrukt. Måste göra det igen.. Snaaart!





Elias ser lite trött ut, men inte så lätt att hitta en bild där båda pojkarna ser.. Normala ut. Alltid nån konstig min från nån av dom.


Idag ska vi äta fetaostgratinerad kyckling med bulgur! Längtar redan till middagen!
Nu ska jag äta lunch tror jag, gårdagens rester, köttkorv, potatismos och rivna morötter. Få se hur det smakar såhär dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hmmm nån som inte orkar diska??(papperstallrik)

2009-10-07 @ 12:38:22
Postat av: eve

Jag diskar inte hemma, så var bara lite snäll med Jonne..

2009-10-07 @ 13:02:34
Postat av: Nina

jajaaa...manmåst eju vara snäll med dom ibland åxå

2009-10-07 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0