Vad är det för dag idag då?

Man glömmer lätt bort tid, dagar och sånt ovesäntligt när man har en ny liten skrutt. Just nu sovr han brevid mig, knorrar lite och viftar med armarna för att sen somna om. Får passa på att njuta medans han sover en massa.

Elias är då så glad och stolt över sin lilliébror, höll sig tom vaken en sväng förra natten bara för att titta när jag matade bebisen.. Han vill gärna att bebisen ligger brevid honom, vill pussas och kramas hela tiden. Än så länge är allt underbart iaf, sen får man se hur framtiden blir.. Barn blir ju inte lättare ju äldre dom blir iaf. Men just nu är jag löjligt lycklig faktiskt, går bara och väntar på att få en tåbarns-chock, men det hinner jag få sen. Nu ska jag njuta en stund till!

Nya bilder tänkte jag sätta in.. Men har inte tagit några nya på ett tag tror jag.. Ska kolla om jag hittar nån jag inte satt in nånstans.


Kommentarer
Postat av: mormor till 7

Big Fot...min släkt hurraaa!

2009-11-24 @ 12:47:34
Postat av: nina

tror han behöver fotkräm.......

Nä vi låtsas att de alltid känns så!du kan ju ljuga till mej iaf....

2009-11-24 @ 12:56:24
Postat av: nina

fast jag vill hellre se fejjan än fötterna :P

2009-11-24 @ 12:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0