Ett tag sedan kanske..

Har inte riktigt haft ork att skriva, dels för att jag är smällfet och har noll ork och dels för att datorn brukar stå i sovrummet precis brevid sängen så jag brukar ligga och klicka. Inte helt lätt att skriva liggandes.
Men nu har Jonne haft datorn och den står i köket, så nu kanske jag orkar.. Sätta in nån bild iaf.




Ungen skulle bara leta efter en grej.. Istället slängde han ut alla leksaker som fanns i garderoben.. Hade tryckt in alla smågrejer i påsar å sånt, men nu nu nästan allt på golvet. Ja... Å så ska man ha en till?!




Spelar spel med sin nalle. Köpte ett bolibompaspel på loppis idag.


Nä alltså, klockan är snart 23 och vi ör fortfarande vakna! Allihopa oxå! Elias glor byggare bob i sitt rum.. Ska han inte somna snart? Imorse vaknade han vid 9, men ändå..

Kommentarer
Postat av: peka

Nämen Eve då! du måste ju däcka så fort du ser sängen eller nåt.

2009-11-07 @ 23:04:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Nina

Bra spis.Flyttbar!

2009-11-08 @ 16:26:48
Postat av: Katja

He he... Oj, nä, man ska inte skratta... Men har är så krestiv er son! Idag ska jag rensa på ellens rum, så hon får plats med nya presenter!

2009-11-09 @ 09:30:53
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0