En vecka kvar..

Men ungen vill säkert komma senare.Som det känns nu så verkar ungen inte vilja komma ut alls.. Kanske stannar till 18-årsdagen eller så.

Vaccinerade mig igår! Lååång kö, kom dit innan dom skulle öppna och kön var från samlingssalen (förbi fiket där på lassa) och ända till utgången.. Kan bli kul det här tänkte jag.. Men fick en kölapp! Jess, skulle få vaccin idag! En sköterska säger till mig att barn och gravida har förtur så det var bara att smita före alla gamla kärringar som redan smitit före mig och direkt in och få en spruta!
Kan inte förstå hur gamla tanter bara MÅSTE tränga sig förbi!? Minst 10 tanter (och en och annan gammal gubbe) trängde sig ogenerat före i kön.. Jaja, låt dom göra så då.. Tur att jag fick gå före iaf..

Sitter nu hos Peka och vaktar en sovande Noa, mamma ska hämta Elias på dagis och sen hämta mig och Noa och så ska vi hem till mamma. Jonne jobbar länge idag så jag å Elias vill ju ha nåt att göra.

BB-väskan är packad med allt nödvändigt och onödigt, bebiskläderna är tvättade, blöjor och skit inhandlat så nu fattas bara den där förgrymmade bebisen! Kom uuuuuut!!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, komsi komsi lilla bebis!! Spänningen är olidlig! Du måste ju skicka sms när ni ska åka in....

2009-11-12 @ 20:01:24
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Just det, sms!

2009-11-12 @ 20:35:35
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: äniäna=nina

Ja det viktigaset är att folk får veta nääär du åker in!mig kan du däremot skicka bild till när ungen väl kommit...

2009-11-12 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0