Tacokväll

Eller visst var det tacos vi käkade igår.. Måste fundera lite.. Jo, det var det visst! Peka, Dalle å Noa var här å mumsade i sig käk, en ville inte ha tacos..

Funkade bra att jobba helg, visst lite ont hade jag när man skulle stå, lyfta (medlift, men man måste ju knuffa liften..) och gå.. Men jag hade cykel så jag cyklade så mycket jag kunde! Hoja vad jag vill ha en cyyyyykel!! Funderar på hur man ska ta sig till dagis.. Gå är uteslutet, cykel hade varit perfekt, men Elias då? Ska han springa efter cykeln? Kan en 4-åring sitta på pakethållaren? Cykelkärra? Äh, det löööser väl sig.

Ska skicka in papper om att byta dagis snart.. Känns lite läskigt, kommer Elias att överleva? Finns det ens platser att få?! Ja, lär väl märka gissar jag.

Nu ska jag luncha med min man. Eller vi är inte gifta så då kan man ju inte skriva så, min sambo då!

Kommentarer
Postat av: katja

Men ungen kan väl sitta i en cykelstol där bak? Finns ju 5-6 åringar som sitter där, så plats får han ju om det är det du tänkte på? Cykla själv kan han väl oxå? Vilket dagis ska ni söka?

2009-05-25 @ 12:27:17
Postat av: Nina

kan ni inte köpa en motorcykelmed sån där vagn på sidan då?sm kling och klang har i Pippi.mkt bra....

2009-05-26 @ 09:14:53
Postat av: Katja

Fasen nina, du ska då alltid vara smartare...

2009-05-26 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0