Semester

Får se om det blir någon semester i sommar. Kollade för skojs skull vad det skulle kosta för mig å Elias att åka flyg till Göteborg: 5274:-   !!!! Okej, så inte det då..
Tåg då: 2186:-, inte lika dyrt, men jobbigt! Liggvagn.. Hmm, om vi är ego och har en egen sovvagnskupé så skulle det kosta: 3784:- Jaja, men tåg blir det ändå inte, å inget Göteborg för den delen heller. Varför kan inte Norwegian flyga till Göteborg från Kiruna?! Jag hittar då inget..
Nå¨det blir förhoppningsvis nån semester för oss, antingen till typ Lycksele djurpark eller till Jonnes släkt i Uppsala. (Dit flyger Norwegian iaf!!)

Nä, ska ta fram Elias overall igen.. Det snööööar ju!!

Kommentarer
Postat av: peka

Men ni får ju iaf en semester tillsammans, vi har väl kanske inte ens råd att åka allihopa nånstans ens en gång..

2009-05-06 @ 12:54:40
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

Semester o semester, det är så överskattat :) det finns ju..öh...abisko satan!

2009-05-06 @ 16:46:38
Postat av: Sofie

men skit också, jag har ju inte toon disney! jag får komma och glo med er nåndag...

2009-05-07 @ 08:45:25
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0