Ont ont ont ont ont ont

Knaprar alvedon men tycker inte att det hjälper speciellt mycket.. Får ont av att sitta,ligga, stå, gå och allt annat. Igår somnade jag inte förrän närmare 3 för att jag hade så ont och kunde inte ligga på nåt bekvämt sätt. Har börjat vakna mitt i natten av smärta, rooooligt, verkligen skitkul! Kanske borde byta höft med någon? En gamling duger för mig..
Ska jobba lör-sön på hemtjänsten, ser ine fram emot att gå mellan alla.. Hjäääälp!! Söv ner mig några månader så kanske jag kan gå normalt igen.

Varit på stan och fikat idag, halvbra väder,lite sol, regn och blåst är allt man behöver!

Kommentarer
Postat av: Katja

Har du inte en vetekudde? Värm, värm och värm, använd hela dagarna, och nätterna! Bada, ni hade väl badkar? Tänk på hur du sitter, står, går. Gå med små steg, som om du hade en snäv kjol. Hmm... ring sjukgymnast...

2009-05-22 @ 22:09:26
Postat av: Anonym

låter kul hurrudu!!

2009-05-23 @ 20:47:09
Postat av: Anonym

sa nina ifall du undra

2009-05-23 @ 20:47:25
Postat av: Emma

Alltså, det här må låta underligt. Men jag drömde om dig i natt, och i drömmen så var du gravid och fick en flicka. Vet att det låter skruvat, men vafan.. Jag måste bara få berätta.

2009-05-25 @ 02:01:47
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0