Önskelista.. Typ

Elias firar ju snart sin fjärde födelsedag, då vill han först och främst ha några kompisar som kommer hir och äter upp tårtan.. Vad det blir för tårta vet jag inte än, från safari kanske? Jaja, det är ju ett tag kvar.

Elias önskar sig.. Smågubbar, eller smådjur, eller nåt lite halvsmått han kan leka med. Inte bilar.. Det verkar han inte gilla så mycker nuförtiden. han leker med sina gubbar som dödar varandra...
När man frågar honom vad han vill ha så säger han -Ett flygplan som kan köra på alla! Meeeen det vet jag inte om han ska få..
Nä, men som sagt småfigurer, alltså inte små-små som i 1 cm.. Men ni kanske fattar vad jag menar..
Eller nåt man kan leka ute med, vad nu det kan vara vet jag inte, hitt på nå!

Gokväller

Kommentarer
Postat av: Katja

Smågubbar är ju lätt. Finns lite roliga på vår "nya" leksakaffär här. Det är några andra som tagit över den, och börjat göra den så fin, och full med roligheter!!

2009-05-16 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0